Bent u ge├»nteresseerd en wilt u graag uw mening geven over onderwerpen zoals o.a. uw woning, uw buurt en Domijn laat dan hier uw emailadres achter, zodat wij u af en toe online een korte vragenlijst kunnen toesturen.

Bewonersrijk is een Stichting die opkomt voor de belangen van de huurders van Domijn Enschede. U kunt bij ons terecht met vragen en idee├źn aangaande huisvesting  en mocht u er met Domijn niet uitkomen klachten. Bewonersrijk heeft meerdere contactpersonen bij Domijn en 4 maal per jaar een overleg, waarin allerlei zaken m.b.t. huisvesting besproken worden. Ook heeft Bewonersrijk overleg met de andere huurdersverenigingen in Enschede, om zo sterker te staan naar alle woningcorporaties en de Gemeente Enschede.

Bewonersrijk is ook lid van de Woonbond.

Hoe is Bewonersrijk ontstaan

Op 16 Maart 2000 is Bewonersrijk opgericht onder deze naam. Eerder was men actief onder de naam Huurders Belangen Vereniging Woonbelang Eigen Haard. Sinds 31 Mei 2000 staat Bewonersrijk ingeschreven onder haar eigen naam bij de K.v.K.70316120 . Het kantoor van Bewonersrijk was eerst gevestigd aan de Ramelebrink, maar moest wijken voor nieuwbouw van Domijn. Bewonersrijk is toen verhuist naar de Wethouder Beverstraat in het oude gebouw van de Ijselmij. En nu zitten we in een prachtig kantoorpand Central Park Twente aan de Bruggenmorsweg.

Voor een bezoek aan ons Kantoor, dient u een afspraak te maken!!

Bestuur:

Leen Huisman:

Voorzitter & Penningmeester

Gea Voogsgeerd:

Secretaris & Vice Voorzitter

Cor Verbeten:

Adviseur

Links:

Domijn

Gemeente Enschede

Ik zoek een huis in Enschede

U bent bezoeker